torstai 2. lokakuuta 2014

Kun ei niin ei


Sangen ärsyttävä Ironman(?) lennähti eilen postiluukusta sisälle eli tänä vuonna ei onnetar suosinut. Vaikka negatiivinen tulos olikin odotettavissa ja siihen olin jo valmiiksi asennoitunut, niin kyllä asian realisoituminen silti ärsytti sen verran että lehti joutui lukemattomana paperinkeräykseen. Pitäkööt kisansa, minä lähden muualle juoksemaan!

Toisaalta, olenhan minä jo kahdesti Lontoon juossut eli hyvin paljon onnekkaampi olen kuin moni muu. Lisäksi ei minun Plan B:ni kovin paljoa Lontoosta jälkeen jää; Manchester kun on rankattu (mainostensa mukaan) tämän vuoden parhaimmaksi maratoniksi. Huhtikuuussa siis kutsuu eksoottinen Luoteis-Englanti: Manchesterin reitin pitäisi olla PB-ystävällinen, katsojien täysillä mukana ja kisailmapiirin muutenkin huipussaan.


Jos eilisen lehti lähinnä tympäisikin niin tämänpäiväinen puolestaan nauratti: Runners' Worldin mukaan lenkin voi jättää ainoastaan väliin kipeänä. Tämän jos saisi vielä kunnolla sisäistettyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti